Sponsoren? Dat kan!

Rapiditas is een aantrekkelijke vereniging om te sponsoren. Dit vanwege het podium dat Rapiditas de sponsoren biedt. De sponsorinkomsten maken een substantieel deel uit van de begroting. Ook de leden leveren een bijdrage aan het financieel gezond houden van de vereniging. Dit door teamactiviteiten in het kader van het participatiebeleid te ondernemen.

Binnen HV Rapiditas hebben zowel particulieren als bedrijven verschillende mogelijkheden om de vereniging financiële ondersteuning te bieden. Mocht u interesse hebben of meer informatie willen opvragen, dan kunt u met ons contact opnemen via sponsor@hvrapiditas.nl

Wij zullen dan met u een afspraak maken en invulling geven aan uw wensen.
 Namens HV Rapiditas alvast hartelijk dank.

Gratis sponsoren

met sponsorkliks

Je kunt ons gratis sponsoren door te bestellen via de SponsorKliks-pagina van Rapiditas bij alle bekende webwinkels waar je normaliter ook koopt. Van alle aankopen wordt een commissie maandelijks aan Rapiditas uitbetaald! U betaalt niets extra! Dus mocht je iets willen bestellen, doe het via onderstaande logo. Alvast bedankt!