Heerschap Verbindt!

Het is bijna zover! De start van Heerschap Verbindt!

HV Rapiditas is een driejarige samenwerking, van 2022 tot en met 2024, met Heerschap Groep aangegaan. Wat is Heerschap Verbindt! en wie is deze nieuwe, bijzondere sponsor. Er staat veel leuks voor de vereniging te gebeuren in de aankomende jaren!

Wat is Heerschap Verbindt!?

Heerschap Verbindt! is een uniek en lokaal sponsorschap voor (sport)verenigingen met een langdurige samenwerking en zekerheid van inkomsten voor meerdere jaren. Daarnaast zijn er diverse momenten waarop HV Rapiditas met een minimale inspanning hele mooie sponsorbedragen per jaar kan verdienen.

HV Rapiditas gaat, naast het jaarlijkse sponsorbedrag, zelf extra inkomsten verdienen door middel van (spaar)acties en verkoopactiviteiten bij Albert Heijn Heerschap en Bakkerij Heerschap. In totaal vinden er in drie jaar tijd drie verschillende acties plaats:

1. Verkoopactiviteiten waarbij HV Rapiditas producten van Bakkerij Heerschap gaat verkopen bij onze Albert Heijn Heerschap supermarkt in Boshoven. HV Rapiditas ontvangt maar liefst 50% van de omzet!

2. Spek de kas actie.
Hoe meer alle leden van jouw vereniging gedurende de Spek de kas actie kopen bij Albert Heijn Heerschap, hoe meer geld jouw vereniging ontvangt!

3. De (sport)plaatjesactie.
Jouw vereniging gaat meedoen met sparen voor (sport)plaatjes. Jij én alle leden van HV Rapiditas komen in het album te staan!

Wil jij op de hoogte worden gehouden wanneer er leuke gebeurtenissen voor jouw vereniging plaatsvinden, wanneer HV Rapiditas start met de eerste (spaar)actie én voordelig nieuws kunnen ontvangen voor jezelf? Meld je dan aan via www.heerschapverbindt.nl!