Nieuwsbrief juli 2022

Bekijk de hele nieuwsbrief

Onze vereniging staat na een geweldig seizoen een metamorfose te wachten! We willen jullie al op de hoogte stellen van een aantal zaken.

Weekendje Rapiditas
Afgelopen seizoen zijn, naast de Dames 2, Dames A, Dames C1 en de D2, de Heren 1 en Heren A kampioen geworden. Dit heeft onder andere tot gevolg dat Heren 1 is gepromoveerd naar de Eerste Divisie en de Heren A in het seizoen 2022-2023 gaat spelen in de landelijke jeugddivisie HA.

Eén van de voorwaarden vanuit de NHV is dat op dit niveau met hars gespeeld wordt. Dit is verboden in de sporthallen van de gemeente Weert. Afgelopen maanden is een commissie bezig geweest om het gesprek met de gemeente aan te gaan, om harsgebruik toch mogelijk te maken. De vorige maand is hiervoor vanuit de gemeente groen licht gegeven! De gemeente heeft hier onder andere de voorwaarde gesteld dat beide teams samen (of achter elkaar) hun trainingen en wedstrijden afwerken.

Dit heeft wel grote gevolgen voor het ‘Avondje Rapiditas’.

Voor meer informatie en de rest van de nieuwsbrief: