“Samen Rapiditas”

Het is niet voor iedereen zichtbaar, maar dat wil zeker niet zeggen dat er dagelijks vele vrijwilligers de handen uit de mouwen steken om onze vereniging draaiende te houden.

Helaas zien we echter een terugloop van vrijwilligers, terwijl Rapiditas aan alle kanten groeit. Er wordt op hoog niveau handbal gespeeld en er wordt iedere week door maar liefst 23 teams getraind en wedstrijden gespeeld.

Dit alles gaat niet vanzelf, hiervoor hebben we handen nodig van:

-mensen die training geven

-mensen die meegaan naar de wedstrijden om te coachen

-mensen die teams begeleiden

-mensen die de trainers en coaches begeleiden

-mensen die wedstrijden leiden als scheidsrechter

-mensen die zorgen dat er wedstrijdshirts en trainingsmateriaal voorradig zijn

-mensen die zorgen voor het inplannen van de wedstrijden en reserveren van haluren bij de gemeente

-mensen die zorgen dat onze website up to date blijft

-mensen zie zorgen dat nieuwtjes worden gecommuniceerd via onze socials

-mensen die zorgen dat er (sponsor)geld binnenkomt om alles te bekostigen

-mensen die inkopen doen voor onze 2 kantines

-mensen die in de kantine achter de bar staan

-mensen die activiteiten organiseren voor jong en oud

-mensen die ervoor zorgen dat onze vrijwilligers het goed hebben en gewaardeerd worden

-mensen die de dagelijkse leiding van Rapiditas regelen

-en nog veel meer . . .

Daarom het dringende verzoek: Blijf niet achter en geef je op als vrijwilliger voor Rapiditas! Samen gaan we dan op zoek naar een passende functie.

SAMEN kunnen we zorgen voor een gezonde toekomst voor onze mooie handbalvereniging, vele handen maken licht werk.

Wil je, na het lezen van dit bericht ook je steentje bijdragen, stuur dan een bericht via https://www.hvrapiditas.nl/contact/ en wij nemen contact met je op.

Namens de vrijwilligerscommissie alvast hartelijke dank!