Update vanuit de Technische afdeling

Wat een gek seizoen. Daar waar we (op het moment van schrijven) in andere jaren nu aan de tweede helft van de competitie begonnen en ons langzaam zouden gaan focussen op competitie-eindstrijden en mogelijk spannende kampioenswedstrijden, ligt het momenteel spijtig genoeg volledig stil. En het is ook moeilijk te zeggen hoe het er de komende tijd uit gaat zien.

Handbal op TV!
Wel konden we de afgelopen weken nog genieten van handbal op tv. Met een (misschien ietwat teleurstellende) 6e plek van de Nederlandse dames maar mét een spannende finale tussen de dames van Frankrijk en Noorwegen met Noorwegen als uiteindelijke Europees kampioen (22-20)!
Hiermee uitnodigen we jullie uit om veel met handbal bezig te blijven! Ook al ligt de competitie en voor een deel de trainingen stil, probeer creatief te denken om binnen jullie team en binnen onze vereniging toch verbinding te houden.

Sommigen van ons hebben hier meer behoefte aan dan anderen en niet iedereen is er goed in om dit met elkaar te delen. Denk aan challenges, oefeningen, quiznights, noem maar op! We zijn benieuwd hoe jullie contact met elkaar houden! Het is leuk om activiteiten die jullie met jullie team doen ook te delen via social media zodat dit weer andere teams inspireert! Gebruik daarvoor bijvoorbeeld het Insta-account van Rapiditas.

Fit blijven!
Daarnaast willen we ook iedereen aanmoedigen om fit te blijven. Enerzijds omdat dit helpt in de strijd tegen het coronavirus maar daarnaast ook wanneer er een competitieherstart plaatsvindt om de kans op blessures te verminderen! Hulp nodig om dit binnen jouw team te stimuleren? Vraag het ons!

Voorbereiding volgend seizoen
Achter de schermen zijn wij als TA alweer druk bezig om het volgend seizoen voor te bereiden. Evaluaties, indelingen en teamopgaves richting de bond. We krijgen langzaam in beeld hoeveel teams er volgend jaar zullen zijn en we zijn dus ook alweer op zoek naar enthousiast kader! Hieronder worden er enkele vacatures uitgelicht, maar voor alle afdelingen kunnen we altijd extra handjes gebruiken!

• Trainer/coach heren 2
  • TA lid / afvaardiging herenzijde
  • Jeugdkader: trainers en coaches. Is het nieuw voor je maar ben je wel nieuwsgierig? Je wordt altijd begeleidt door ervaren trainers!

Wij hopen van harte dat er dit seizoen nog gehandbald wordt, maar hebben dit helaas niet in de hand. Blijf gezond en vooral fit!