Aanmelden handbalkamp

Leiding

In het Pinksterweekend van 17-18-19 mei 2024 wordt ons jaarlijks handbalkamp georganiseerd.

Het weekend zal net als voorgaande jaren plaatsvinden bij Scouting St. Job, Klein Leuken 14, 6004 DG Weert.

Voor alle kinderen van de D, C en B jeugd, begint het kamp op vrijdag om 17.30 uur. Voor de E en F jeugd begint het kamp op zaterdag om 10.00 uur en 10.30 uur. Voor de vrijdag, zaterdag en zondag zijn diversen activiteiten gepland. Alles duurt tot zondag 12.00 uur.

Hier hebben wij als activiteitencommissie alle hulp bij nodig. Wij willen je dan ook vragen of jij je op wilt geven als vrijwilliger voor dit weekend. Uiteraard zijn er als leiding geen kosten aan dit weekend verbonden.

Wij hebben de tijden in blokken verdeeld. Graag aangeven op welke tijden jij aanwezig bent.

Als jij je voor bepaalde tijden hebt opgegeven gaan wij er ook vanuit dat je dan komt.

Voor vragen kun je mailen naar activiteiten@hvrapiditas.nl. Aanmelden t/m 29 maart 2024.

Aanmelden leiding
Wanneer wil je komen helpen?
Vrijdag
Zaterdag