Over HV Rapiditas

HV Rapiditas is er voor zowel de prestatieve als recreatieve handballer in de regio Weert, waarbij iedereen de ruimte krijgt om alles uit zichzelf te halen en waar plezier en betrokkenheid voorop staan.
Handbal voor iedereen op alle niveaus
Een groot aantal diverse verenigings activiteiten
Aandacht voor alle overige partners die HV Rapiditas een warm hart toedragen
Geïntegreerde aanpak voor prestatie- en breedtesport
Gedragen door en met waardering voor vrijwilligers
Bestuur & Commissies

Binnen Rapiditas moeten een hoop dingen geregeld worden. Hiervoor hebben we onderandere het bestuur en de Technische Commissie (TC). Maar buiten het bestuur en de TC hebben wij ook nog een aantal andere commissies.

Geschiedenis
Op 01 juni 1984, fuseerden van de toen aanwezige handbalverenigingen in Weert (Megacles, DES’59, Quick en Weert’77) na de nodige onderhandelingen, 3 verenigingen in HV Rapiditas. DES’59 ging alleen verder.
Vacatures

We zijn bijna altijd wel op zoek naar enthousiaste vrijwilligers voor in het bestuur, de TC, als trainer of voor Bospop. Bekijk hieronder openstaande vacatures en voel je vrij om ons een mailtje te sturen voor meer informatie!

Gedragsregels

HV Rapiditas wil een ambitieuze en ook gezellige handbalvereniging zijn, waar iedereen met plezier kan sporten. Hier hoort aangepast gedrag, op basis van algemene waarden en normen, als vanzelfsprekend bij. Met deze gedragscode wil HV Rapiditas vastleggen wat wij verwachten van onze leden, hun ouders, onze vrijwilligers en supporters bij alle verenigingsactiviteiten. Mede hierdoor zijn we in staat een sfeer te creëren waarin iedereen – van jong tot oud – zich veilig en prettig voelt bij onze vereniging

Wil jij ook lid worden?

Iedereen is van harte welkom bij HV Rapiditas. Heb je interesse om lid te worden kom dan eerst eens kijken bij een van de trainingen. Je mag 3 trainingen gratis mee doen. Heb je interesse, mail naar secretaris@hvrapiditas.nl of bel met 06 – 12 12 77 66 (Maigret Vranken)