Eerste editie Rapiditas BosBal Toernooi

In 2024 bestaat HV Rapiditas 40-jaar!

Ter ere van dit jubileum, organiseren we voor het eerst een buitentoernooi. Op zaterdag 1 juni 2024 trappen we ons jubileumweekend af met het Rapiditas BosBal Toernooi. Van de F jeugd t/m de senioren, zowel voor de dames als heren, maken we er samen een mooie dag van!

Op deze pagina vind je alle praktische informatie en kun je je team meteen gratis inschrijven. We kijken uit naar een succesvolle en sportieve eerste editie van dit jaarlijks terugkerende toernooi!

Over het toernooi
  • Inschrijven is mogelijk voor F jeugd t/m de senioren.
  • Inschrijfkosten: Geen
  • Locatie: Buitenvelden van de scheidsrechtersvereniging in Weert, gelegen op sportpark Boshoven.
  • Adres: Vrakkerveld 7, 6002 AZ Weert
  • De eerste wedstrijd start vanaf 10 uur.
  • Rond 17 uur worden de winnaars gehuldigd.
Wie jarig is trakteert!

Aan deze eerste editie van het Rapiditas BosBal Toernooi zijn geen inschrijfkosten verbonden. Inschrijven is mogelijk tot en met 9 mei via onderstaande button.

Stel ze gerust

De organisisatie van het toernooi is te bereiken via: 40jaarrapiditas@gmail.com

Volg H.V. Rapiditas en blijf op de hoogte

Voor het laatste nieuws over ons jubileumjaar, het Rapiditas BosBal Toernooi en andere leuke updates kun je ons volgen via Facebook en Instagram!