40 jaar HV Rapiditas

In 2024 bestaat HV Rapiditas 40 jaar! Verjaardagen en jubilea moet gevierd worden, en dat gaan we doen in het weekend van 1 en 2 juni. Op deze pagina lees je alles over het programma. Via de buttons onderaan deze pagina kun je je meteen aanmelden voor de verschillende onderdelen.

Zaterdag 1 juni

We trappen ons jubileumweekend af met een nieuw toernooi: het Rapiditas BosBal Toernooi. Om een succesvolle en sportieve eerste editie neer te zetten, doen alle teams van onze vereniging mee aan het toernooi. En, wie jarig is trakteert: voor dit toernooi zijn er voor deelnemende teams geen inschrijfkosten! Op deze manier hopen we zoveel mogelijk teams uit de regio te ontvangen op de eerste editie van dit terugkerende toernooi.

Na afloop van het toernooi, is het tijd voor het Jubileumfeest. Vanaf 19.30 uur zullen de DJ en feestband zorgen voor een onvergetelijke avond. Leden, vrijwilligers, sponsoren en oud-leden zijn van harte uitgenodigd!

Zondag 2 juni

Op zondag organiseren we een Familiebrunch. Vanaf 11.00 uur zijn leden, vrijwilligers, oud-leden en familieleden van harte welkom. Aan het einde van de brunch organiseren we een clinic voor onze jeugdteams met een bekende handballer. Wie dat is, houden we nog even geheim!

We kijken uit naar een fantastisch weekend waarin we onze 40e verjaardag gaan vieren!

Over het toernooi
  • Datum: Zaterdag 1 juni.
  • De eerste wedstrijd start vanaf 10.00 uur.
  • Rond 17.00 uur worden de winnaars gehuldigd.
  • Locatie: Buitenvelden van de scheidsrechtersvereniging in Weert, gelegen op sportpark Boshoven.
  • Adres: Vrakkerveld 7, 6002 AZ in Weert.
  • Inschrijven is mogelijk voor F jeugd t/m de senioren t/m 9 mei.
  • Inschrijfkosten: Geen.
  • Alle teams van Rapiditas doen mee. Indien een team verhinderd is, dan dient deze zich af te melden bij het bestuur.
Samen vieren we 40 jaar HV Rapiditas

Op zaterdagavond 1 juni barst vanaf 19.30 uur het jubileumfeest los! Leden, partners en oud-leden zijn van harte uitgenodigd om te komen dansen, bijpraten en terugblikken op 40 jaar HV Rapiditas. Feesten doen we natuurlijk niet alleen, er komt een DJ én een feestband! Wie heeft de beste dansmoves in huis?

Uiteraard zijn ook minderjarige leden en hun ouders welkom. Ken je oud-leden die dit feestje niet mogen missen? Nodig ze uit door deze pagina met ze te delen!

Let op: voor deze avond dient iedereen zich individueel aan te melden. We hebben plek voor 600 personen, dus meld je snel aan via de button hieronder.

Praktisch

• Locatie: Buurthuis Moesel.
  • Adres: Christinelaan 25, 6006 CJ in Weert.
  • Tijd: 19.30 uur tot 01.00 uur.
  • Aanmelden: verplicht, mogelijk t/m 31 mei.
  • Entree: gratis, drank tegen aangepaste tarieven.
Inclusief clinic voor jeugdleden

Na al het feestgedruis van zaterdagavond, gaan we zondagmorgen 2 juni verder met een gezellige familiebrunch. Vanaf 11.00 uur zijn leden, oud-leden en familieleden van harte welkom.

We vragen iedereen om zich vooraf individueel aan te melden via onderstaande button, zodat we weten voor hoeveel personen wij deze brunch mogen verzorgen. Voor leden en onze vrijwilligers is deze gratis, voor de overige mensen vragen we een bijdrage van € 5,00 (dit is inclusief een drankje).

Aan het einde van de brunch staat een sportieve, toffe handbal clinic voor onze jeugdteams op het programma. We verklappen nog niet wie deze clinic komt geven maar als echte handbalfan heb je ze wellicht wel eens vaker op de tv gezien!

Praktisch

• Adres: Vrakkerveld 7, 6002 AZ in Weert.
  • Tijd: 11.00 uur
  • Aanmelden: verplicht, mogelijk t/m 10 mei.
  • Entree: gratis voor leden, € 5,00 voor overige personen vanaf 12 jaar.
  • Betaling: ter plekke met pin of cash.

Volg HV Rapiditas en blijf op de hoogte

Voor het laatste nieuws over ons jubileumjaar, het Rapiditas BosBal Toernooi en andere leuke updates kun je ons volgen via Facebook en Instagram!