Wil jij vrijwilliger worden?

Rapiditas is een gezonde groeiende vereniging waar (nieuwe) leden en vrijwilligers zich thuis voelen. Om het samenhorigheidsgevoel te vergroten vinden er diverse activiteiten plaats voor jong en oud. De bereidwilligheid om iets voor de vereniging te betekenen is groot.

7 December - Nationale Vrijwilligersdag!

Vince Verspeek

Het perfecte moment om alle vrijwilligers te bedanken! Eén vrijwilliger is vandaag in een extra zonnetje gezet. Tijdens de training werd Vince Verspeek verrast met een bloemetje overhandigd door Dirk van Knippenberg die namens handbalvereniging Rapiditas Vince bedankte voor zijn vele vrijwilligerswerk voor de club.

Ook vrijwilliger van HV Rapiditas? Blok dan alvast zaterdag 7 januari 2023 in je agenda! De club wil je graag bedanken met feestavond. Vrijwilligers die namens Rapiditas op Bospop 2022 hebben geholpen, zijn ook van harte welkom.