50 jaar scheidsrechter: Rapiditas feliciteert John Carli

Op 8 april was John Carli 50 jaar handbalscheidrechter. Zaterdag 13 april wordt John gehuldigd door het bestuur van HV Rapiditas en Huub Gubbels van het Nederlandse Handbal Verbond.

John fluit al 50 jaar met veel passie en plezier handbalwedstrijden in heel Nederland maar met name in Midden- en Noord-Limburg. Op zaterdag 13 april staan we stil bij deze bijzondere en sportieve mijlpaal. John fluit die dag de wedstrijd HV Rapiditas DC1 tegen Vlug en Lenig DC1. Na afloop wordt hij in het zonnetje gezet en gehuldigd door het bestuur van handbalvereniging Rapiditas en Huub Gubbels.

Rapiditas is al jaren heel blij met John zijn inzet als scheidsrechter. Voorzitter Ralf Baten:

IMG_7151bew-500x500
“Wij zijn blij met de enorme bijdrage van John Carli. Hij komt bijna ieder weekend uit Venlo om binnen onze vereniging wedstrijden te fluiten. Het tekort aan scheidsrechters is een landelijk probleem daarom waarderen we Johns hulp om binnen onze club de jonge generatie scheidsrechters te begeleiden.”

Wil je John feliciteren? Kom dan a.s. zaterdag om 15 uur naar sporthal St. Theunis!