Het jubileumweekend van HV Rapiditas komt eraan!

Samen vieren we 40 jaar HV Rapiditas

In 2024 bestaat onze vereniging 40 jaar. Verjaardagen en jubilea moet gevierd worden, en dat gaan we doen in het weekend van 1 en 2 juni! Hieronder vind je het programma dat bestaat uit drie onderdelen, voor praktische informatie kun je verder lezen op de jubileumpagina (deze pagina mag je ook delen met oud-leden die dit feestje niet mogen missen)!

Meld je aan!

Let op: iedereen dient zich individueel aan te melden voor het jubileumfeest (uiterlijk 31 mei) en de familiebrunch (uiterlijk 17 mei). Open het inschrijfformulier.

Programma zaterdag 1 juni

We trappen ons jubileumweekend af met een nieuw toernooi: het Rapiditas BosBal Toernooi. Om een succesvolle en sportieve eerste editie neer te zetten, doen alle teams van onze vereniging mee aan het toernooi. De coaches van de teams zijn verantwoordelijk voor de inschrijvingen van de teams via dit inschrijfformulier (uiterlijk 16 mei). Is je team verhinderd? Meld je team dan af bij het bestuur op secretaris@hvrapiditas.nl

Wie jarig is trakteert: voor dit toernooi zijn er voor deelnemende teams geen inschrijfkosten! Op deze manier hopen we zoveel mogelijk teams uit de regio te ontvangen op de eerste editie van dit terugkerende toernooi. Nodig dus vooral de leukste teams uit je competitie uit om mee te doen! Aanmelden is mogelijk t/m 16 mei.

Na afloop van het toernooi, is het tijd voor het jubileumfeest. Vanaf 19.30 uur zullen DJ Jonne en feestband Turnback & The Blazing Babes zorgen voor een onvergetelijke avond. Leden, vrijwilligers, sponsoren en oud-leden zijn van harte uitgenodigd! Aanmelden is mogelijk t/m 31 mei.

Programma zondag 2 juni

Op zondag organiseren we een familiebrunch. Vanaf 11.00 uur zijn leden, vrijwilligers, oud-leden en familieleden van harte welkom. Aan het einde van de brunch organiseren we een clinic voor onze jeugdteams met een bekende handballer. Wie dat is, houden we nog even geheim! Aanmelden is mogelijk t/m 17 mei.

We kijken uit naar een fantastisch weekend waarin we onze 40e verjaardag gaan vieren