Steun HV Rapiditas met de verkoopactie van Heerschap

Een win-win situatie? Daar houden we bij HV Rapiditas wel van! Op zaterdag 11 mei kun je meedoen aan onze verkoopactie met Albert Heijn Heerschap. Bestel nu alvast voor Moederdag de heerlijke worstenbroodjes en stracciatella cake van Bakkerij Heerschap én steun met jouw bestelling onze clubkas.

Na de muntjes- en plaatjesactie van AH Heerschap is op zaterdag 11 mei de laatste actie van het samenwerkingsverband met AH Heerschap. Op zaterdag 11 mei, de dag voor Moederdag, staan vrijwilligers van Rapiditas in de foodtruck van Bakkerij Heerschap bij AH Boshoven. Van 8.30u tot 12:30u verkopen ze worstenbroodjes voor de actieprijs van € 1,50 per stuk en stracciatella cakes voor de actieprijs van € 4,00 per stuk.

QR-code Heerschap actie
Plaats alvast je bestelling!

Aan alle mama’s; laat je lekker verwennen met een ontbijt op bed met een heerlijk Rapiditas worstenbroodje of een stracciatella cake bij de koffie. Vooraf bestellen is vanaf nu ook mogelijk tot en met 8 mei. Worstenbroodjes kunnen per 5 stuks besteld worden, de straciatella cakes per stuk. Scan de QR-code of open het bestelformulier om je bestelling door te geven. Nadat je het formulier hebt ingevuld, ontvang je een betaallink om je bestelling definitief te maken.