Heren 1 treft wederom BENE-League club tijdens 8e bekerfinale

Aanstaande woensdag 7 februari kunnen we genieten van tophandbal in Weert. De Heren 1 van Rapiditas is doorgedrongen tot de achtste finale van het landelijke bekertoernooi. In een interview met Handbal Inside blikt trainer/coach Osvaldo Gomes vooruit op de wedstrijd tegen Green Park uit Aalsmeer, een team uit de hoogste klasse en voormalig Nederlands kampioen:

Een jaar geleden met Volendam op bekerbezoek kon Rapiditas een kwartier mee en woensdagavond in de achtste finale tegen Aalsmeer hoopt trainer/coach Osvaldo Gomes dat de koploper van de eerste divisie het langer spannender kan houden. “Ik denk dat Rapiditas een aanwinst voor de eredivisie kan zijn.”

Samen met Aristos is de hoofdmacht uit Weert verwikkeld in de strijd om de titel. “En daarmee promotie naar de eredivisie. Vorig jaar waren we nieuw in deze competitie en werden we meteen derde. Nu staan we al vijftien van de achttien weken bovenaan. Dan moet je roepen dat je kampioen wil worden”, aldus trainer/coach Gomes.