Internationaal toernooi EHC 2024

Vier de start van het nieuwe seizoen met de 45ste editie van het EHC Internationaal handbaltoernooi

Op zaterdag 31 augustus vindt voor de 45ste keer het EHC toernooi plaats voor F-jeugd t/m senioren. Nadat vorig jaar bleek dat het toernooi een beetje uit zijn jasje was “gebarsten”, zal het toernooi dit jaar iets kleiner van opzet zijn. Er wordt gespeeld in de zaal, op verhard veld, kunstgras en grasvelden. De wedstrijden worden grotendeels gefloten door bond- en verenigings-scheidsrechters.

Na afloop van de laatste prijsuitreikingen zal de barbecue worden aangestoken. Iedereen is welkom; spelers, scheidsrechters, supporters, coaches en vrijwilligers! Heb je allergieën of wil je liever vegetarisch, geef dat aan, dan maken we dat voor je klaar! Het is mogelijk om drankjes te blijven doen tot in de late uurtjes, en ook dit jaar is er weer een mogelijkheid tot overnachten.

Praktisch
  • De eerste wedstrijden beginnen om 9.00 uur en de laatste zullen rond 17.00 uur klaar zijn.
  • Prijsuitreiking bij het wedstrijdsecretariaat vindt z.s.m. na de laatste wedstrijden plaats.
  • Het toernooi vindt plaats op Sportpark Westvliet, Groene Zoom 4 in Den Haag.
  • Op de Tournify pagina is de meest recente informatie over het toernooi te vinden.

Inschrijving geopend

Voor vragen neem contact op via toernooicommissie.hvehc@gmail.com