Nieuwsbrief mei 2022

Bekijk de hele nieuwsbrief

Dringende oproep: bestuursleden gezocht!

Afgelopen jaren hebben diverse bestuursleden besloten om hun bestuursfunctie neer te leggen en zijn er geen nieuwe bestuursleden in hun voetsporen getreden. Op dit moment bestaat het bestuur nog uit drie leden, te weten: Maigret Vranken, Ralf Baten en Ron Bindels. Zij voeren met veel plezier hun bestuurstaken uit, maar zijn daarnaast bij vele andere zaken binnen de vereniging betrokken!

Helaas heeft Ron te kennen gegeven bij de komende algemene ledenvergadering af te treden als bestuurslid. Via deze weg willen wij hem alvast bedanken voor zijn inzet in de afgelopen jaren.

Dit betekent wel dat we de noodklok moeten luiden!
Een bestuur van twee personen voor een vereniging zoals de onze is te weinig, veel te weinig. Op diverse vlakken zijn we dan ook op zoek naar aanvulling van het bestuur.

Heb je interesse in een bestuursfunctie en wil je weten hoeveel tijd je ermee kwijt bent? Neem dan contact op met Maigret of Ralf, om te bespreken op welke wijze je een bestuursfunctie zou kunnen invullen!

Hopelijk kunnen we dan tijdens de volgende ledenvergadering nieuwe bestuursleden benoemen!

Maigret: 06-12127766
Ralf: 06-51485948