‘Spelertje van de maand’ worden?

Droom jij er ook wel eens van om als F- of E-spelertje een keer in de spotlight te staan tijdens de wedstrijden van de senioren-teams van Rapiditas? Dat kan! Vul de gegevens in en misschien sta jij volgende keer wel op het veld als ‘Spelertje van de maand’.

Wat mag je verwachten als ‘Spelertje van de maand’? Bij thuiswedstrijden op zaterdagavond (heren) of op zondagmiddag (dames) mag jij als ‘Spelertje van de maand’ mee naar hun bespreking in de kleedkamer, samen de warming-up doen en vanaf de aftrap het eerste doelpunt maken. Tijdens de wedstrijd krijg jij een ereplaats op de bank tussen alle spelers en geef jij de trainer natuurlijk spelaanwijzingen. Je eigen team mag jou vanaf de tribune komen aanmoedigen!

Uit alle inschrijvingen verloten we wie bij welke wedstrijden ‘Spelertje van de maand’ mag zijn. Kun je niet? Dan loten we een andere spelertje en mag je weer mee loten voor een wedstrijd in het tweede deel van het seizoen.

Aanmelden spelertje van de maand
Om mee te kunnen doen, stuur je dit ingevulde formulier samen met een foto van jezelf in een sportieve outfit. Deze foto mag maximaal 5MB groot zijn.

Foto in sportief outfit

Informatie ouders