50e editie HMC veldtoernooi op 17 en 18 augustus 2024

Handbalvereniging HMC Raamsdonksveer organiseert voor de 50e keer het HMC veldtoernooi!

Handbalpassie, sportiviteit en plezier in een oer-Brabantse sfeer. HMC Raamdonksveer biedt een handbal totaalevent met naast een uitdagend wedstrijdprogramma, smakelijke en betaalbare catering, gratis gebruik van springkussens en opblaastoestellen voor de jongere deelnemers. Op zaterdagavond is er ook een supergezellige feestavond!

Twijfel niet, geef jouw team op voor de ultieme start van het nieuwe seizoen. Van prestatieteams tot recreatieve teams en van F-jeugd tot en met senioren; iedereen is welkom.

HMC veldtournooi | 17 en 18 augustus 2024
  • Zaterdag 17 augustus speelt de F-jeugd t/m de B-jeugd.
  • Zondag 18 augustus speelt de A-jeugd, senioren en recreanten.
  • De wedstrijden duren 25 minuten (2 x 12,5 minuten).
  • De poules worden ingedeeld met een zo gelijk mogelijke speelsterkte.
  • De wedstrijden worden op gras en/of verward veld gespeeld.
  • Het inschrijfgeld bedraagt € 20,00 per team op zaterdag en € 25,- per team op zondag.
  • Teams kunnen zich per e-mail / per post inschrijven tot 22 juni 2024.
Schrijf je team in voor 22 juni 2024!
  • Vul het inschrijfformulier volledig in en mail dit naar toernooi@hmcraamsdonksveer.nl.
  • Het inschrijfgeld dien je uiterlijk 22 juni 2024 over te maken op rekeningnummer
    NL82 RABO 0115650806 o.v.v. Toernooi HMC Raamsdonksveer 2024.
  • Na inschrijving ontvang je enige tijd voor aanvang van het toernooi het wedstrijdprogramma en
    programmaboekje met nadere informatie per e-mail.
  • Kijk voor meer informatie en sfeerimpressies op www.hmcraamsdonksveer.nl. Hierop worden na 22 juni ook eventuele open plaatsen in de diverse poules geplaatst.
Contact

Heb je vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op via toernooi@hmcraamsdonksveer.nl