Spelertje van de maand: februari 2024

Tim Boessen uit het jeugdteam D1, mocht zaterdag 24 februari bij het eerste heren team meedoen met de voorbereidingen en kreeg een prominente plaats op de bank tijdens de wedstrijd. Tim mocht bij start van de wedstijd de eerste bal op goal schieten en die zat er natuurlijk in. Hieronder vind je het bewijs!

Heren 1 speelde in sporthal Aan de Bron voor veel publiek en won de wedstrijd overtuigend met 31-9. Dit was natuurlijk mede te danken aan de enthousiaste aanmoediging van Tim en zijn eigen team D1. Tim, we hopen dat je een onvergetelijke avond hebt gehad.

*Klik op de foto’s om ze te vergroten.*

Word ook ´Spelertje van de maand’!

Droom jij ervan om een keer in de spotlight te staan tijdens de wedstrijden van de senioren-teams van Rapiditas? Dat kan! Klik op onderstaande button voor meer informatie en wie weet sta jij volgende keer op het veld als ‘Spelertje van de maand’.