Spelertje van de maand: maart 2024

Wauw wat heeft ze genoten, zaterdag 2 maart mocht Lot Geerligs ‘Spelertje van de maand’ zijn bij het team van Dames 1 van Rapiditas. Aangemoedigd door teamgenootjes en het aanwezige publiek mocht Lot de eerste bal op goal schieten. En die zat er natuurlijk lekker in:

Tijdens de wedstijd had Lot een prominente plaats op de bank bij de speelsters en mocht vanaf deze positie de wedstijd kijken. De dames van Rapiditas speelden in de competitie tegen Noav en wonnen de wedstrijd met 20 – 14. Goed gedaan!

Lot, we hopen dat je een onvergetelijke avond gehad hebt.

Word ook ´Spelertje van de maand’!

Droom jij ervan om een keer in de spotlight te staan tijdens de wedstrijden van de senioren-teams van Rapiditas? Dat kan! Klik op onderstaande button voor meer informatie en wie weet sta jij volgende keer op het veld als ‘Spelertje van de maand’.

*Klik op de foto’s om ze te vergroten.*