Spelertje van de maand: januari 2024

Deze topper, Nele Hartogs uit het jeugdteam E3, mocht zaterdag 20 januari bij het eerste damesteam mee doen met de voorbereidingen en kreeg een prominente plaats op de bank tijdens de wedstrijd.

De dames 1 van H.V. Rapiditas speelden in sporthal Aan de Bron met veel enthousiast publiek. Tegenstander in de competitie was BFC DS3. De Rapiditas dames wonnen overtuigend de wedstrijd met 38-24.

Dit was natuurlijk mede te danken door de aanmoediging ons spelertje van maand Nele. Top gedaan meid!

Aansluitend aan deze wedstrijd speelde het Heren A1 team tegen Saturnus Leiden. Ook zij wonnen de wedstrijd met een mooie score van 28-15.

Wil jij ook 'Spelertje van de maand' worden?

Droom jij ervan om een keer in de spotlight te staan tijdens de wedstrijden van de senioren-teams van Rapiditas? Dat kan! Klik op onderstaande button voor meer informatie en wie weet sta jij volgende keer op het veld als ‘Spelertje van de maand’.